Rabu, 7 Mei 2008

TAG thinging by little e=two

7 fakta tentang saya
1) Name betul Mohd Azlan
2) Ade 4 adik beradik. Aku yg last
3) Ade lesen motor je
4) Gile komik
5) Rambut aku keras macam dawai. Haha
6) Pemalu
7) Suke menconteng (Masa sekolah dulu aku ingat lagi, kena denda ngan cikgu pasal aku suke conteng meja)

7 perkara menakutkan saya
1) Amfibia (eeuuii geli siot)
2) Kehilangan family
3) Hantu
4) Kemalangan
5) Perempuan (haha)
6) Gelap
7) Ditinggalkan. Huhu


7 lagu buat masa sekarang
1) Roulete Dares - The Mars Volta
2) Quarantine - At The Drive In
3) "Tak Ingat Nama lagu" - Depeche Mode
4) Testify - Rage Against The Machine
5) Fire - The Jimi Hendrix Experience
6) "Tak Ingat Nama Lagu" - Halal Hadhari
7) "Tak Ingat Nama Lagu" - Daighila


7 perkara yang selalu saya sebut
1) Babi!
2) Lahanattttttttttttttttt!!
3) Pergh!
4) Oit
5) yela~
6) Siot Ar~
7) ok


7 perkara yang amat bernilai
1) Family
2) Kawan-kawan
3) Bass
4) Effect
5) Komik
6) Tangan
7) Mata


7 "pertama kali" dalam hidup saya
1) Kemalangan masa umur 12 tahun (Jatuh motor)
2) Masuk sekolah tadika masa umur 6 tahun (^_^)
3) Kena puji pasal lukisan cantik masa darjah 4 (^_^)
4) Pegi first gig masa umur 19 tahun. Haha aku lambat
5) Ade awek cakap minat kat aku mase umur 16 tahun. Tapi aku jual mahal. Sori awek tu(aku dah lupe name dia)
6) Februari 2008 dapat bilik sendiri
7) 2006 - baru la tau Adobe Photoshop tu ape kegunaannya (^_^)


7 orang bertuah
1) CoffeeHolic
2) antigum
3) Fendy
4) an
5) pipiyapong
6) rotkappchen
7) ChErRynEsS

4 ulasan:

rotkappchen berkata...

yay!aku salah satu orang bertuah!!yay!yahoo! tapi bertuah untuk aper?

iamziq berkata...

lan exchange link ngan aku meh..

an berkata...

adakah aku yg bertuah?
yay!

Fndy berkata...

aku pn bertuah. tapi aku suda buat tag ini