Sabtu, 14 Jun 2008

8 Tahun Lepas Punya Cerita.

Ok ni 8 tahun lepas nya cerita. Ntah kenape. Laju je tangan aritu melukis. Segala gambar yang aku lukis jadi. Kapal selam, kereta, batman, bangunan, ayam sume jadi. Lawa lak tu. Tengah aku sibuk-sibuk menghasilkan karya masterpiece aku. Aku dengar bunyi orang batuk kecil yang dibuat-buat. Aku toleh belakang. Aku nampak cikgu tengah pandang aku ngan karya masterpiece aku dengan jelingan yang sungguh tajam. Aku sengih je kat cikgu.

20 minit kemudian, aku sibuk memadam balik karya-karya masterpiece kapal selam, kereta, batman, bangunan, ayam kat meja sekolah aku.

Lukisan ni aku baru lukis semalam.

2 ulasan:

Akma Laila berkata...

gila boleh lukis kau. asah lagi.

rotkappchen berkata...

ini mmg masterpiece..cayalah..braper kaw nak jual nie??