Selasa, 23 September 2008

Game Tape

Semalam masa lepak-lepak ngan member pada malam hari, tetiba diorang ni bukak cerita pasal game tape yang dulu-dulu masa sekolah rendah selalu main. Jadi balik je dari melepak, aku terus attack aku punya stor untuk mencari la game tape aku. Cari punya cari jumpe jugak Micro Genius aku. Aku pun dengan terujanya terus sambung kan game tu masuk ke tv. Pergh sekali kuar gambar la. Terus aku layan game Ninja Turtle 3, Super Contra, Double Dragon 2, Robocop 2 dan Pacman sampai pagi.


*Aku punye game design yang tape kuning tu

4 ulasan:

rotkappchen berkata...

wah dah lama xmaen game tape!!aku rindu giler nak maen mario guna tape!!huhu..last aku maen tika aku berumur 9 tahun!!wah terasa lamanya!!

Azlan Dawai berkata...

aku pun baru jumpe game tu semlm rot
terus aku lenjan main game tu
haha

Tanpa Nama berkata...

mengidam game tape. hmmmm

Nizam berkata...

weh jual kat aku game ni. aku nak convert jadi 8 bit weapon. hehe