Sabtu, 13 Disember 2008

Aktiviti di hujung minggu

Basikal aku yang depan sekali tu :-D

15 ulasan:

Akma Laila berkata...

seperti biasa, menunggang basikal.

Azlan Dawai berkata...

menunggang basikal la best kiki
:-D

rotkappchen berkata...

jelesnyer aku~~!!
nak jugak!!

Azlan Dawai berkata...

jom ar rot
join the club
:-D

Akma Laila berkata...

:( aku tak leh join, kateh kata laki je boleh. pompuan tak boleh join. :((

aku berkata...

wah
best siot maen basikal
nk join gak

Azlan Dawai berkata...

Tapi kiki
Jackput kata nk rekrut ahli perempuan
jom ar join
:-D

Azlan Dawai berkata...

mane de hebat far
:-D

rotkappchen berkata...

huhu..t aku baiki basikal pastue bawak g melaka pastue t boley join korang..weee~~

P/S:makin kerempeng la aku pasnie~

Azlan Dawai berkata...

taklah rot
klu nasik basikal otot sume naik
nnti ade la curve badan ko
haha

Fndy berkata...

basikal BMX jeh join x? hehe

Azlan Dawai berkata...

boleh fendy
join je
:-D

strawberry berkata...

gile menyeronokkan.
:))

Azlan Dawai berkata...

mmg seronok
jom la join

rotkappchen berkata...

xabis2 ckap bdn aku xder curve..kaw tgk la nnt..terliur kaw!