Sabtu, 28 Februari 2009

()*6(*&5*%&#$3*^%!!!!

Aku : Berape?

Abg kedai motor : RM 12

Uncle kedai ubat : U tau repair komputer kan?

Aku : Tau la sikit-sikit.

Uncle kedai ubat : Kenape u tak bukak kedai repair komputer?

Aku : Err....

Uncle kedai ubat : Modal takde?. U boleh apply pinjaman dengan ****. Boleh dapat pinjaman sampai RM 100,000. Tapi u kene jolok sikit la. Macam adik ipar saya, dia apply RM 100,000, sekali orang dekat **** ambil 30%. Cilaka betul orang tu. Orang pinjam duit nak berniaga, susah-susah....... bla bla bla...... dia senang-senang nak ambil..... bla bla bla....

Aku : Dalam hati (Baik aku blah)

4 ulasan:

Elsa S berkata...

hahahahhaha..

macamane la bleh teserempak dengan uncle jual ubat pulak tuh..

Azlan Dawai berkata...

uncle kedai ubat tu mmg suke lepak dekat situ
mmg kalau lalu situ mmg jumpe dia

♥ jυℓєѕ berkata...

kena tag! jgn x buat! hehehe :p

Azlan Dawai berkata...

hehe
nnti klu aku rajin aku buat ek
:-)