Khamis, 3 April 2008

Cantik Sikit...

Semalam mase aku nk topup kredit masa berbual kt kedai telefon

Aku telah mencuri dengar sedikit perbualan diantara pembeli dan penjual.

Pembeli : Bang Sim Card no ni je ke?

Penjual : A'ah yang ni je. Nak ke tak nak?

Pembeli : Yang nombor cantik sikit ade tak bang?


Lepas tu aku terus terfikir. Apesal diorg nk beli nombor sim card yg cantik.
Kalau beli no sim card cantik ade tuah ke? Dapat kereta viva sebijik ke? Dapat jadi hensem/cantik 18 kali ganda ke?

Kan sekarang dh ade handphone (handphone ye bukan handset. handset tu set tangan. handphone tu talipon tangan) yang canggih manggih. Nombor telefon sume dh simpan dalam memory. Kalau nak cari no telefon cume cari nama je. Tak payah ingat pun nombor tu. Tak kira la nombor tu cantik ke tidak.

Hmmmmm..........


Current mood : Sakit bahu belah kiri akibat salah tido agaknya.

3 ulasan:

shatilah zakaria berkata...

biar la mereka dgn gelagat mereka~
lalalala~

peyus berkata...

inilah kerenah manusia bile nk beli nombor sim card..dr dlu smpi skg mst ade org cm2..x pnh lapuk dek hujan..haha!

rotkappchen berkata...

lagipun kan biler aku pikir2 kan..klu emergency derang bley senang igt nombor..aku punyer pendapat la..