Khamis, 24 April 2008

Sistem

Semenjak dua menjak ni kan, aku rase aku dh ade sistem sendiri la. Sistem kehidupan.

Mula² sistem aku bermula dari bangun tido. Celik mata, mengeliat, capai tuala masuk jamban. Katil memang aku tak kemas. Baru anak muda. Ape barang kemas katil. Mengalahkan anak dara je. Lepas tu mandi. Gosok ape yang patut. Lepas mandi pakai baju. Lepas pakai baju minum air, capai air mineral dalam peti sejuk. Ambik kunci motor dan rempit ke tempat keje.

Sampai ke tempat keje. Cam biase masuk toilet dulu. Betulkan rambut dan ape yang patut. Lepas tu bukak myspace. Macam biase komen pompuan akan di balas dulu. Komen lelaki biasenye akan dibalas kemudian atau tidak dibalas langsung!. Lepas tu baru check yang lain².

Lepas dh check myspace sume. Bace blog pulak.

Lepas bace blog myspace balik.

Lepas myspace blog.

Lepas blog myspace.

Camtu jele sistem hari keje aku.

Dah abis waktu keje balik umah. Balik umah baring dulu atas katil sambil pakai tuala je. Ehem. Dengar radio, baca suratkhabar. Lepas tu mandi tak pun tido. Lepas mandi atau tido, makan pulak. Lepas makan, tengok tv. Lepas tu tido takpun lepak ngan member. Lepas tu tido

Camtu la sistem kehidupan aku hari Isnin hingga Sabtu

Haaaiih

2 ulasan:

rotkappchen berkata...

rutin harian cik azlan dawai macam nie rupenyer..
tapi bagaimana klu hari ahad?
( > w < )?

ChErRynEsS berkata...

ahakz.. sal same je rutin harian kite?
heh.. tgh prektikel o mmg da keje?