Jumaat, 31 Oktober 2008

Hmmm

Semalam masa aku baca-baca blog kat internet aku terjumpa satu blog ni yg entri ade dia tulis

"Dalam perjalanan pulang ke Shah Alam, aku singgah la satu stesen petrol, nak isi petrol...tapi dengan tak semena-mena, aku tros blah, tak jadik nak isik...ceritanya bermula begini...aku nak isi petrol kat lane kereta sebab lane motor memang full, siap beratur lagi...tapi lane kete kosong...apelah salahnya kalau operator tu kasik aku isi kat situ...PEMALAS!!!! duit nak banyak...keje nak kurang!!! marah gile aku lalu terus berambus dari stesen petrol itu...macam tu ke mentaliti nak untung??pelanggan selalunya adalah dipihak yang benar!!!"

Kalau bagi aku, kalau naik motor tu, isi la kat lane motor. Kalau naik kereta, isi la kat lane kereta. Ikut peraturan, kan senang

1 ulasan:

Azlan Dawai berkata...

yele man
tp ikut peraturan kan senang
:-D