Jumaat, 9 Januari 2009

Tag Dari Juliecious

1. What if you were the last person on earth. What would you do?
~ Aku akan jalan/pandu/kayuh sejauh yang boleh tanpa mengenakan apa-apa pakaian ke tempat-tempat yang aku nak pegi selama ni. Lepas tu jerit kuat-kuat bagi release tension.

2. What would you do if you have only 24 hours to live and you can do anything in the whole world?
~ Mintak ampun dekat semua orang yang aku ada buat salah.

3. Name 5 people you will take with you to anywhere you go. Where? Why? (family counts as 1)
~ Natalie Imbruglia : sebab dia cun
~ Britanny Murphy : sebab ketawa dia manis
~ Mariah Carey : Milf!!!
~ Julie Lima : Sexayyy!!!
~ Amure Namie : Cute

4. 3 reasons you have a blog?
~ Sebab dah bosan dengan myspace
~ Untuk Simpan Kenangan atau perkara yang penting yang terjadi dalam hidup
~ Luahan isi hati

5. 2 ways you would change the world.
~ Ubah sistem perundangan
~ Ubah sikap rakyat

~ 6. Name your 1st friend.
~ Seingat aku masa aku kecik lagi, umur 3,4 tahun kot, masa duduk kat Muar, Johor. Memang bestfriend, kemana-mana pun dengan dia. Nama sebenar dia dah lupa. Tapi nama timangan dia Ashid

7. What's your worst nightmare?
~ Aku mimpi tengah bawak motor nak balik umah, tergelincir, masuk longkang besar, terseret, kat hujung ada lubang besar, kat lubang tu ada makhluk kecil macam toyol tengah tunggu aku dalam lubang tu.

8. Describe you.
~ Nerd, sweet(haha), cute(hahaha), comics freak, music freak and plain

9. Describe your style.
~ Simple, not follow the trend(fuck your asshole, poser), i wear what i want

10. Are you a bully?
~ Noooooo... tengok badan la. Huhu


11. TAG 4 people.Who?
~
Adzfar Aiman
~ Rotkappchen
~ Fendy
~ Siti Nadrah Mohd Marzuki

4 ulasan:

strawberry berkata...

di tag? errr.....

Azlan Dawai berkata...

hehe
kene buat tau nad
:-D

Fndy berkata...

kena lagi. hehe

Azlan Dawai berkata...

dh kene jgn lupe jawab
:-D