Khamis, 27 November 2008

Entry tentang Rotkappchen a.k.a Rot



Aritu aku ade cakap-cakap ngan dia ni kalau dia buat entry blog pasal aku nanti aku buat entry blog pasal dia pulak. Aku ingatkan dia memain je nak buat entry blog pasal aku, sekali arini aku tengok ade pulak entry blog pasal aku kat blog dia. Jadi aku buat entry pasal dia sebagai membalas entry yang dia buat pasal aku sebab aku pegang pantun sekolah rendah aku "Pecah kaca, pecah gelas, sudah baca, harap balas" :-D.

Ok memule, nama glamer dia Rotkappchen a.k.a Rot. Name betul dia? Ntah aku pun tak tau. Tapi adik dia cakap Najwa. Najwa la kot name betul dia. Hehe. First time aku jumpe dia mase kat Jamming Sessions Azizi. Memule aku ingat kan dia baya aku atau atas aku pasal dia besar tinggi kan (aku selalu ingat orang yang lagi besar dari aku mesti lagi tua dari aku).

Setau aku la kan, dia ni minat anime, cosplay, japanese drama, japanese movie, ape-ape yang berkaitan jepun lah. Dia cakap dia penah pegi Bon Odori yang kat Malaysia, aku ingat nanti aku pun nak pegi la. Dapat jumpa awek jepun, Hehe. Dan lagi, dia ni minat fotografi jugak. Banyak jugak gambar-gambar yang dia ambik yang cantik dan aku suka. Itu saja entry untuk Rot ni. Nak tulis banyak-banyak aku tak reti la :-D

Rot, untuk entry pasal aku ko ade letak gambar yang ko lukis kan, tapi untuk entry ko ni aku takde mood la nak melukis, jadi aku edit-edit je lah gambar ko ek :-D


klik utk besar

10 ulasan:

rotkappchen berkata...

terima kasih daun keladi, laen kali wat entry pasal aku lagi..hehe..
walaupun kaw xlukis
gmbr yang kaw edit tue pun dah jadi..artistik betul..hee ^^b

taw jugak kaw pasal aku yer...hehe

Azlan Dawai berkata...

hehe
artistik hentam keromo je
:-D

pasal ko pun aku hentam je
haha

Fndy berkata...

najwa ni. pernah jual tiket gig kat aku. hahahaha.

Azlan Dawai berkata...

yeke fendy
hehe
gig ape?

rotkappchen berkata...

aku nie giler glamer..ahaha...tiket tue kot aper tue tiket teriakan kot..yer la kot..aku maner ader jual tiket laen..ngee..-3-

Azlan Dawai berkata...

mane tau ko jual tiket bas kl-jb secara haram ke
hehe
:-D

rotkappchen berkata...

ahaha..ingat aku ulat2 tue ker~~ahaha..

Azlan Dawai berkata...

mane tau
nk cari duit lebih ke
:-D

Fndy berkata...

haha. yup gig teriakan. jual time gig kat dewan bestari tu

rotkappchen berkata...

huhu..gig kat dewan bistari tue mengenangkan aku punya saat memori indah...wee~~radhi oh radhi~~hee~~dah nak bercerai dgn bini dier tue!!adakah sbb aku??
(konon hot stuff sangat aku nie)

XP