Isnin, 17 November 2008

Hensem

Hari tu aku ade tgk rancangan talk show taiwan la. Ni aku alih bahasa dia punye dialog

Pengacara 1 : Silakan peserta seterusnya!!!

Peserta keluar dari tirai berkilau-kilau


Pengacara Lelaki : Nama anda?

Peserta : %$*% (tak ingatlah nama dia)

Pengacara Lelaki : Umur?

Peserta : 25 tahun

Pengacara Perempuan : Kacaklah dia!!

Pengacara Lelaki : Yela kacak, macam saya.

Peserta : Hehe (sambil tersenyum malu)

Pengacara Perempuan : Ada makwe?

Pengacara Lelaki : Mesti ade ni kot, tgk gaya pun dah tau

Peserta : Takde, dulu time sekolah ade la

Pengacara Lelaki : Tipulah

Pengacara Perempuan : Betul, takkan takde, muke selenge macam Abg Xian (merujuk kepada Pengacara Lelaki) pun ade makwe.

Peserta : Betulah takde

Pengacara Lelaki : Tula, orang cakap kalau lelaki yang kacak-kacak ni selalunya takde makwe

Pengacara Perempuan : Memang lah, tu pasal awak(merujuk kepada Pengacara Lelaki) ade makwe

Pengacara Lelaki : Saya separa kacak, tu pasal ade makwe

bla bla bla

Haha, aku tergelak je tgk rancangan ni. Tapi pikir-pikir balik, memang betul gak yang dikatakan oleh pengacara lelaki tu, pasal aku tengok kawan-kawan aku yang rupenye takde la kacak sangat, biasa-biasa je, sume boleh di katakan ade makwe, yang memang betul-betul kacak aku tengok single je memanjang. Hmmm . Aku pun sekarang takde makwe. Adakah aku ni........




3 ulasan:

Sang Perwira berkata...

weh weh, nak bg tao ni. mmg smlm i ada add u dkt ym. td pagi u app. nma ym i lea_marini23 tu. cis, i lupa lah. sorry dlete u td. sorry sgt. uwaaarrrghhh! malu nya. td i add u blik. sorry sangat abg dawai!!


p/s: haa yela. abg dawai hemsem :P

Azlan Dawai berkata...

ok2
hehe tima kasih

Tanpa Nama berkata...

hahaha...
jgn takde makwe smpi bile2 sudah..
tu name nyer encem gile babi dh kalo takde smpi bile2..
lalala.a.
:D