Rabu, 26 November 2008

Kurus

Ada satu perkara yang akan disebut tatkala kawan-kawan lama aku (yang tak jumpa dalam setahun, dua tahun, setengah tahun ataupun tiga empat bulan) akan sebut apabila dia jumpa atau terserempak ngan aku pada waktu sekarang. Antara ayat yang keluar dari mulut diorang ialah "Kurus ko ni Lan", "Makin kurus aku tengok ko Lan", "Ko tak makan ke Lan" gila ape aku tak makan dan macam-macam lagi la yang keluar dari mulut diorg.

Aku pun heran. Sebab rata-rata kawan-kawan lama aku ni dari zaman sekolah atau zaman kolej. Masa waktu sekolah, tingkatan 5 aku timbang berat aku 45kg (ni masa hujung tahun) , sekarang berat aku 55kg. Jadi camne la diorg kata aku makin kurus. Haih heran. Kalau waktu kolej lak, berat aku 56kg, sekarang berat aku 55kg, kurang 1kg je, mane de beza sangat. Haih heran lagi. Ataupun aku semakin tinggi?, tu pasal diorg semua nampak aku makin kurus? Ntah la, takde tinggi pun aku rase, kalau tinggi pun 3,4 cm je kot.

Hmmmm. Tapi ahad lepas ada kawan aku cakap badan aku tough, dia cakap badan aku macam ada kepak. Haha bangga-bangga :-D

8 ulasan:

rotkappchen berkata...

huhu..berat aku semakin menurun mungkin aku terlalu rajin kat rumah agaknyer..

Azlan Dawai berkata...

tak tanye pun rot
:-P

rotkappchen berkata...

TT_TT
aku nak menyamakan diri kaw dan diri aku lalu aku memberitahu...huhu,,

Azlan Dawai berkata...

haha ok rot
jgn la sedih
hehe
:-P

rotkappchen berkata...

tapi xley jadi sebb kaw lagi berat dari aku..then kaw dah semakin berisi..aku xnak kalah!!

\(>3<)/

Azlan Dawai berkata...

haha
jackput cakap badan aku tough
:-D

rotkappchen berkata...

xper pasnie aku suh jput cakap badan aku macam angelina jolie xpun scalet johanson~LOL

Azlan Dawai berkata...

badan angelina jolie ngan scarlet johanson tu lentik
badan ko lurus cam pembaris rot
mane same
huahauuahuaua