Rabu, 19 November 2008

Tak sabar

Tak sabar nak tunggu ahad ni sebab tak sabar nak test dia. Aku tunggu saat nak test dia ni dari minggu lepas lagi. Dari bulan lepas aku dok aim je dia. Nak dapat dia pun bukan senang. Susah payah aku dapatkan dia. Aku call, aku sms, aku email semata-mata nak dapatkan dia. Nak dapat pun bukan free je, lebih kurang beratus gak ar aku abis.

Ahad ni memule dulu aku nak pegang-pegang dia, dapatkan posisi mana yang selesa untuk aku, lepas tu tengok-tengok ape yang patut. Kalau dia dah sedia, aku tekan dua tiga kali, nak tengok dia ok ke tak, kalau dah dia ok, memang aku terus tekan sampai abis. Takde kasi can punye. Tak sabar......

9 ulasan:

Sang Perwira berkata...

takut nya..

Azlan Dawai berkata...

kenapa takut pulak?

Melissa Heidi Merale berkata...

asal dengar kan,macam lain macam je rasa huh? adoiii. :D

Azlan Dawai berkata...

hehe
:-D

keril.samad berkata...

mesti lomo ni. fuhh! kaye2. hahaha!

Azlan Dawai berkata...

mane de lomo lah cik keril
hehe

rotkappchen berkata...

nie mesti canon kaw tue kan...ahaha..ayat kaw naek gersang bulu roma aku mendengarnya..ahaha

Azlan Dawai berkata...

hehe gersang nak try dia rot
:-D

rotkappchen berkata...

haha...bahaya kalau gersang2 nie..ahaha..