Rabu, 12 November 2008

Myspace

Sejak akhir-akhir ni kan aku pun heran, apesal la myspace aku banyak diminta permintaan sebagai kawan dari remaja-remaja belasan tahun tak kira lelaki dan perempuan. Aku pun heran, sebab sebelum-sebelum ni takde la ketara sampai macam ni. Ni tidak, banyak gila(yang aku tak approve lagi pun ramai). Hmmmm patut ke aku letak umur sebenar aku kat myspace?

Label-label baju indie pun banyak yang add aku. Aku tak berapa minat la label-label baju ni, kalau aku minat label tu, aku akan add sendiri.

Current Mood : Sakit leher akibat salah tidur

4 ulasan:

Fndy berkata...

ko da makin ramai peminat ni!

Azlan Dawai berkata...

mane ade peminat la fendy oiii

rotkappchen berkata...

SKANG KAW NAK CAKAP KAW MUDA LA NIE??

Azlan Dawai berkata...

bukan nk cakap aku mude rot
tp nak cakap aku MUKA mude
hehe